.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نادر دست نشان گزینه اصلی سرمربی تیم نساجی است

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران از حضور نادر دست نشان به عنوان سرمربی این تیم خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، محمدعلی قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر در قائم شهر با اشاره به اینکه تاکید پس از دیدار پایانی تغییر و تحولاتی هم در کادر فنی و هم در بازیکنان برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول سال آینده و صعود به لیگ برتر ایجاد خواهد شد، اظهار داشت: بازیکنانی که برای صعود تیم به لیگ برتر موثر باشند را جذب خواهیم کرد و به طور قطع تغییراتی نیز در کادر فنی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دیدار بین نساجی مازندران و استیل آذین به عنوان آخرین مسابقه لیگ دسته اول نساجی تشریفاتی است، خاطرنشان کرد: هیچ کدام از دو تیم نیاز به امتیاز این دیدار ندارند اما تلاش خود را برای ارائه یک فوتبال تماشاگر پسند ارائه خواهیم داد تا توانمندی های بالای نساجی اثبات شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: یک مربی با اسم بزرگ برای نساجی کارساز نخواهد بود و به دنبال یک مربی کاربلد و فهیم برای کادر فنی نساجی هستیم.

به گفته وی، نادر دست نشان به عنوان یک مربی قائم شهری یکی از اصلی ترین گزینه ها برای سرمربیگری نساجی مازندران است.

وی افزود: در صورت به توافق نرسیدن با دست نشان با مربیان دیگری برای حضور در نساجی مذاکره خواهیم کرد.

قنبری به وضعیت مالی مناسب تیم اشاره کرد و یادآور شد:‌ بازیکنان تیم تا کنون 70 درصد مبلغ قرارداد لیگ امسال را دریافت کرده اند.

وی با عنوان اینکه میزان کل قرارداد امسال بازیکنان 287 میلیون تومان است، اضافه کرد: پس از دیدار پایانی روز یکشنبه با استیل آذین بقیه مبلغ قرارداد پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص مطالبات سالهای گذشته بازیکنان و مربیان نساجی مازندران گفت: مبلغ مطالبات گذشته مدیریت سابق از سوی باشگاه به حساب هیئت فوتبال مازندران واریز شده است و بازیکنان کلیه طلبکاران باید از هیئت مطالبات خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد:‌ دلیل تاخیر در خصوص پرداخت مطالبات گذشته وجود برخی شبهات در لیست ارائه شده از سوی مدیران قبلی برای بدهکاری های نساجی است که با برطرف شدن این شبهات مطالبات از سوی هیئت فوتبال پرداخت خواهد شد.

دیدار بین تیمهای نساجی مازندران و استیل آذین از سوی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا (یکشنبه) ساعت 17 در استادیوم وطنی قائم شهر برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.